Dag 3: Denemarken (zondag)

24 december 2023 - Dragør, Denemarken

Goedemorgen! Na een pittig nachtje met een spugende Aeden worden we wakker. Jo en Aeden hebben op de bank geslapen, in de hoop dat we het bed van Aeden niet steeds moeten verschonen, en dat is gelukt. Hopelijk krijgen we het niet allemaal. De WC maar een extra beurt en hopen op het beste.

We ontbijten, Willem op bed, en Jabin en Joanne op de bank. Aeden doen we nog maar een beetje rustig mee.
Daarna luisteren we naar ds. Joosse die voorgaat in onze eigen kerk in Nieuw-Beijerland.
Na de kerk doen we een bakje koffie met cake.
Tussen de diensten, het spelen, kleuren en spelletjes doen door wandelen we een rondje door het plaatsje waar we verblijven, even een frisse neus doet ons allemaal goed. Het plaatsje waar we verblijven is echt leuk en idyllisch. En in alle huizen zien we mensen aan het koken en tafeldekken, we denken dat hier veel op kerstavond gedaan word.
‘s Avonds eten we heerlijk stoofpeertjes en rollade, die rollade was zo lekker, dat bewaren we nog tot morgen, zodat we dan nog lekker een stukje kunnen nemen.
Na het eten brengt Jo de jongens in bed, zodat ze lekker op tijd kunnen slapen na al die halve nachten.
Daarna ploffen we zelf op de bank.

1. ( O) Ma v Iterson:
    24 december 2023
    Hoop dat ziektes meemaken vallen, en fijn dat je zo toch zondag mag hebben. Beterschap.